Leveringsvoorwaarden
Locatie bereikbaar voor vrachtwagen (± 18 meter lang)
Onze bestellingen worden bezorgd met een vrachtwagen (van ongeveer 18 meter lang). Mocht het ingevoerde afleveradres niet of lastig bereikbaar zijn met een vrachtwagen, dan verzoeken wij dit vooraf te melden. Is dit het geval, dan wordt er een afwijkend afleveradres gekozen waar de online bestelling gelost wordt. Uiteraard in samenspraak, en zo dicht mogelijk bij de gewenste uiteindelijke bestemming.
Blijkt tijdens levering dat het ingevoerde afleveradres niet of lastig te bereiken is voor een vrachtwagen, dan nemen wij per direct telefonisch contact met je op om een alternatief te bespreken. Wordt aan deze oproep geen gehoor gegeven en/of kan er geen passend alternatief gevonden worden, dan wordt de online bestelling niet afgeleverd en is er sprake van extra verzendkosten voor de volgende bezorging.
Levering betreft altijd begane grond
Uitgangspositie van onze transporteur is altijd om de bestelling zo dicht mogelijk bij het aangegeven adres te bezorgen. Aangezien de bestelling veelal geleverd wordt op pallets - die gelost worden met een kooiaap of palletwagen - bepaalt de transporteur per specifieke situatie tot in hoeverre dit mogelijk is. De specifieke situatie en het te berijden terrein is hierbij bepalend. Levering vindt altijd plaats op de begane grond.
Moet iemand de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen?
Indien er niemand op locatie aanwezig is, zal de bestelling op de meest geschikte plek geplaatst worden. Indien je van te voren aangeeft dat er niemand aanwezig is, kun je alvast de voorkeursplek aangeven, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden. Uiteindelijk zal de chauffeur op eigen inzicht de beste plek kiezen om de bestelling te plaatsen. Tevens maakt de chauffeur hier een foto van.
Controleer de bestelling altijd direct na bezorging
Wij verzoeken je om de bestelling na bezorging zo snel mogelijk te controleren:
- Zijn de juiste producten geleverd?
- Zijn de juiste aantallen geleverd?
- Is alles onbeschadigd?
Indien er een probleem is m.b.t. de juiste producten en/of de juiste aantallen, stuur dan een e-mail naar orders@toptegels.nl. Wij zullen ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk naar behoren op te lossen.
Indien er producten geretourneerd moeten te worden, kun je gebruik maken van onze retourprocedure.
Indien er sprake is van schade dien je dit binnen 5 werkdagen na levering schriftelijk te melden (e-mail is voldoende) en kun je gebruik maken van onze klachtprocedure.
LET OP: Bij bestelling wordt koper geacht minimaal 2% snij- en breukverlies te aanvaarden.